ΔΙΑΦΟΡΑ

Τράπεζα Πειραιώς: Μεγάλη αλλαγή στα καταστήματα – Πώς θα σηκώνουμε χρήματα

Η Τράπεζα Πειραιώς προχωράει σε μια μεγάλη αλλαγή στα καταστήματά της όσον αφορά τον τρόπο που θα σηκώνουμε τα χρήματά μας.

Η Τράπεζα Πειραιώς αποφάσισε να προχωρήσει σε μια αρκετά μεγάλη αλλαγή αναφορικά με τα καταστήματά της κι έχει να κάνει με τον τρόπο που θα σηκώνουμε τα χρήματά μας.

Πιο συγκεκριμένα αξίζει να σημειώσουμε πως στόχος για την Τράπεζα Πειραιώς είναι η η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο περιβάλλον.

Έτσι μέσα σ’ όλο αυτό το πλαίσιο η Τράπεζα θα μπορεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της.

Μεγάλη αλλαγή στα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς – Δείτε όλες τις λεπτομέρειες

Τι αλλάζει η Τράπεζα Πειραιώς; Ριζικές αλλαγές στα καταστήματα.

Στόχος της Τράπεζας Πειραιώς είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο περιβάλλον, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.

Για τον λόγο αυτό, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύοντας τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με 387 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.

Στο νέο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον. Με την είσοδο του τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.

Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.

Για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.

Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.

Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η συνολική εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών και ενδυναμώνεται περαιτέρω η ανθρωποκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.

Με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της Τράπεζας.

Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά.

Ήδη λειτουργούν πιλοτικά τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.

Η Τράπεζα Πειραιώς στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επενδύει στη διαρκή εξέλιξή της, εφαρμόζοντας σύγχρονες τραπεζικές πρακτικές, αξιοποιώντας το διευρυμένο δίκτυό της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της και ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής στα συστήματά της, ώστε να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της.

Το διαβάσαμε εδώ onlinepress.gr

Το news-nea.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Facebook Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

Back to top button