Πέθανε χθες πλήρης ημερών ο εφοπλιστής Τάκης Ηλιόπουλος, ένας εκ των σημαντικότερων ανθρώπων της ακτοπλοΐας και πατέρας του Μάριου Ηλιόπουλου, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της Sea Jet. Σύμφωνα με το Κανάλι 1, ο Τάκης Ηλιόπουλος ασχολήθηκε από πολύ μικρός με τις επιχειρήσεις και αναδείχθηκε με την εταιρεία χρυσοχοΐας FaCad’oro.
Αργότερα επένδυσε και στην ακτοπλοΐα, όπου και στη συνέχεια αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά, ενώ εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο με την βοήθεια και του γιου του, Μάριου. Πριν έναν περίπου χρόνο είχε χάσει την σύζυγό του από τυχαίο ατύχημα, καθώς πνίγηκε ενώ έτρωγε.
Ο Τάκης Ηλιόπουλος ήταν μια ξεχωριστή φιγούρα στον χώρο της ακτοπλοΐας καθώς ξεχώριζε για τον δυναμισμό, την γρήγορη σκέψη του και την ικανότητα να προβλέπει τις εξελίξεις.
Ferrari: Πέθανε ο θρυλικός Mauro Forghieri
Έναν χρόνο μετά ο Enzo Ferrari θα κοντραριζόταν με πολλά στελέχη του, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στην “Μεγάλη αποχώρηση”. Κατά τη διάρκεια αυτής της ταραγμένης περιόδου για την Ferrari, μία σειρά υψηλόβαθμων στελεχών αποχώρησε. Μεταξύ αυτών ήταν και ο αρχισχεδιαστής Carlo Chiti.
Ο Forghieri ήταν ο μόνος καταρτισμένος μηχανικός που παρέμεινε στην εταιρία. Και ο Enzo δεν άργησε να του ζητήσει “να μελετήσει όλα τα τεχνικά ερωτήματα του εργοστασίου”. Σύντομα, ο Mauro θα έπαιρνε τον ρόλο του Chiti και θα γινόταν τεχνικός διευθυντής για όλα τα αγωνιστικά της Scuderia.
Ο Ιταλός θα επέβλεπε όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Scuderia, τόσο στην F1 όσο και στους αγώνες αντοχής. Μια σειρά από θρυλικά αγωνιστικά της Ferrari γεννήθηκαν από το “μαγικό χέρι” του Mauro. Η 250 GTO (αρχικό σχέδιο του Chiti), η 330 LMB που αγωνίστηκε στην κατηγορία GT, η σειρά P -η 330 P4 ήταν το αγαπημένο του σχέδιο- και φυσικά η σειρά 312 στην F1. Μία σειρά μονοθέσιων με την οποίαν η Ferrari επέστρεψε στις επιτυχίες με τον μεγάλο Niki Lauda.
Το news-nea.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.