ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτό που κατάφερε ένας 14χρονος χάκερ, δεν θα το πιστεύεις!

 

Πλέον δε χρειάζονται ειδικά προγράμματα, εξειδίκευση στη μηχανική ή ακριβός υπολογιστής για να “χακάρεις” ένα αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τους επαγγελματίες ειδικούς, το μοναδικό που χρειάζεται είναι να είσαι 14 χρoνών και 14 δολάρια.

Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Μιλάμε για ένα 5ήμερο σεμινάριο για το χακάρισμα αυτοκινήτων και ηλεκτρονικής ασφαλείας με το όνομα CyberAuto Challenge. Ο πρωταγωνιστής μας είναι ένας 14χρονος που “θα μπορούσε να είναι και 10, τόσο νέος έμοιαζε”.
Η υπόθεση του σεμιναρίου είναι η απομακρυσμένη πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο. Ο νεαρός στο σεμινάριο μπορούσε να πάρει την βοήθεια των ειδικών για να τα καταφέρει, αντ’ αυτού όμως, προτίμησε να πάει σε ένα μεγάλο κατάστημα, να δώσει 15 δολάρια για να φτιάξει δικό του κύκλωμα και να επιστρέψει στο σεμινάριο.
Αυτό που έκανε μετά σοκάρισε τους ειδικούς: χρησιμοποίησε την συσκευή του για να χακάρει ένα αυτοκίνητο “πολύ γνωστής μάρκας”, όπως λένε οι μάρτυρες. Σε λίγα λεπτά, ο νεαρός μπορούσε να χειριστεί τους υαλοκαθαριστήρες όπως ήθελε, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και, τέλος, να βάλει μπροστά το αμάξι – χωρίς, φυσικά, να είναι μέσα.


Σαν κρεσέντο ο νεαρός έκανε τα φώτα και τα φλας να αναβοσβήνουν στο ρυθμό της μουσικής του iPhone του.

“Πραγματικά, δεν υπάρχει τρόπος για άνθρωπο να τα κάνει όλα αυτά,” είπε ο Dr. Andrew Brown Jr. αντιπρόεδρος της Delphi Locomotive. “Ήταν απίστευτο. Εμείς φτιάχνουμε συστήματα ασφαλείας που δυσκολεύουν τους καλύτερους τεχνικούς και το μόνο που χρειάζεται για να μπεις στο αμάξι είναι 15 δολάρια”.
Στο κοινό δεν ειπώθηκε ούτε το όνομα του νεαρού ούτε η μάρκα του αυτοκινήτου που χάκαρε.

πηγη techfrog

 

Το news-nea.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Facebook Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

Back to top button