ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κολοκυθόπιτα νηστίσιμη (χωρίς ζάχαρη)

 

Υλικά:
1/2 κιλό φύλλα
1 κιλό κολοκύθια (μεγάλα)

1 φλυτζάνι του τσαγιού χοντροτριμμένη καρυδόψυχα
Ελαιόλαδο για το άλειμμα των φύλλων

1-2 φλυτζάνια του καφέ ρύζι γλασσέ χοντροκοπανισμένο ή σιμιγδάλι χοντρό
Λίγο αλάτι
Λίγο σουσάμι προαιρετικά

Εκτέλεση

Ξύνουμε τα κολοκύθια ή τα καθαρίζουμε ώστε να φύγει το εξωτερικό πράσινό τους, τα τρίβουμε στον τρίφτη του κρεμμυδιού σε μια λεκανίτσα και τα αλατίζουμε, τα αφήνουμε για λίγα λεπτά και μετά τα στύβουμε. Ανακατεύουμε το ρύζι ή το σιμιγδάλι με το κολοκύθι.

Κατόπιν αλείφουμε με λάδι ένα μέτριο ταψί (ορθογώνιο αν τα φύλλα είναι έτοιμα, στρόγγυλο αν τα φύλλα είναι ανοιγμένα με το χέρι). Στρώνουμε το πρώτο φύλλο. Αλείφουμε πάλι με λάδι και σκορπάμε λίγα καρύδια. Επαναλαμβάνουμε και με ένα άλλο φύλλο. Κατσαρώνουμε το τέταρτο και σκορπίζουμε κολοκύθι, ρίχνουμε και λίγο λάδι. Απλώνουμε άλλο ένα φύλλο κατσαρώνοντάς το και σκορπάμε πάλι κολοκύθι και λάδι. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο για τρίτη φορά ρίχνοντας το υπόλοιπο του κολοκυθιού.

Στα επόμενα τρία ή τέσσερα φύλλα αλείφουμε λάδι και σκορπάμε καρύδι. Στα δύο τελευταία δεν ρίχνουμε καρύδι, ρίχνουμε μόνο λάδι και ψεκάζουμε με λίγο νερό για να μην κολλήσουν και να μην αρπάξουν στην φωτιά.

Προαιρετικά πασπαλίζουμε με σουσάμι. Ψήνουμε στους 180-200 βαθμούς για ¾ ή μία ώρα. Αποσύρουμε, σκεπάζουμε λίγο για να μαλακώσουν τα φύλλα και κόβουμε τα κομμάτια.

πηγη monastiriaka.gr

Το news-nea.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Facebook Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης
Close
Back to top button