ΔΙΑΦΟΡΑ

Θρήνος στα Καλάβρυτα: Γυναίκα πέθανε ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ αφού έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου PFIZER – Υπέστη αλλεργικό σοκ, vid

Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι στο Νοσοκομείο Καλαβρύτων, καθώς όπως μεταδίδει το gnomip. gr και το kalavrytanews, μια γυναίκα που είχε μεταβεί για να κάνει τη δεύτερη δόση του εμβολίου της, πέθανε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 65χρονη γυναίκα αμέσως μετά τον εμβολιασμό της κατέρρευσε στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου και λίγο αργότερα διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για να διαπιστωθούν τα αίτια του θανάτου της.

Όλα δείχνουν πως κατάρρευσε λόγω αλλεργικού σοκ που έπαθε.

Το περιστατικό έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής και ήδη ελέγχεται αν ο θάνατος της 65χρονης σχετίζεται με τον εμβολιασμό.

Είχε κάνει εμβόλιο της Pfizer.

πηγη el.gr

Το news-nea.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Facebook Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

Back to top button